Ledig eller jobba midsommar ?

Ibland så tänker man nog för mycket, eller jag gör iaf. Studenten är över och jag vet inte vad jag ska göra. Ska träffa en brukare imorgon och se vart det leder. Vill börja plugga men det skrämmer mig något oerhört. Jag vill så gärna kunna plugga, tjäna pengar och kanske tom slippa bo på ön, samtidigt som jag gärna bor kvar på ön. Är väl bara rädd för förändring med tanke på att den där ön varit mitt hem i drygt 21 år. Tänker på ifall jag borde jobba under midsommar eftersom det är storhelg, men jag har gjort det dom senaste 5 åren. Dessutom är det Chappen helgen efter och det vore kul att följa med. Så jag frågar mig själv om jag borde jobba eller inte. Och helst så borde jag ha svar på den frågan imorgon... Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0