en konstig dag idag.

Idag har varit en konstig dag. Vet inte direkt om jag har mått dåligt, men konstigt har jag iaf mått. Vaknade vid halv 7 och tänkte att även denna dagen skulle bli effektiv. 4 timmar senare tvingar jag mig upp ur sängen för att ta ut hunden på promenad och ge kaninerna mat. Det var tungt men det gick...
Annars har jag varit en dålig matte idag och knappt orkat gå med hunden, fast hon fick faktiskt springa på isen en stund. Annars har jag spelat the sims i alldeles för många timmar. Fick ett sms för en stund sen som fick mig att le. :))

Hoppas att jag orkar upp ur sängen tidigare imorgon. Och att jag får saker gjorda. Men här lär jag nog sitta ett tag till...
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0