Bara för att.

Gör som Emmelie. :)

Vad heter ni?

Sofie och Micke

Hur träffades ni?
Genom en gemensam kompis för drygt 5 år sen..

Hur länge har ni varit tillsammans?
Ehmm, pass?

Bor ni ihop?
Nee, min mamma får drass med mig som sambo ett tag till!

Har ni barn?
Räknas katter?

Har båda körkort?
Bara Micke, jag är allmänt seg och fattig...

Kommer du ihåg er första kyss?
Japp "båda" två! :)

Vem sa "jag älskar dig" först?
Så långt har vi inte kommit

Vem är äldst?
Micke

Vilka stjärntecken är ni?
Micke är skorpion och jag vattuman

Vem är längst?

Micke med någon ynka centimeter ;)

Vem sjunger bäst?
Micke utan att tveka! ;)

Håller ni varandra i handen på stan?
Ibland så

Vad har ni gemensamt?
Oj, nåt är väl att vi bryr oss mer om andra än om oss själva...

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Ja det gjorde vi

Blev du kär vid första ögonkastet?
Inte kär, men det var något som fick mitt hjärta att reagera

Har ni nån speciell låt?

"jeg kalder på dig" ? 8-)

Har ni stora framtidsplaner?
Inga direkt tillsammans, men vi siktar nog båda på att bli "friska"

Har ni gråtit i varandras famnar?
Bara jag i hans

Har ni varit utomlands tillsammans?
Ljusterö räknas inte va?

Vilket är ert bästa minne?
Så här långt så måste jag säga Mickes födelsedag. :)))))

Vem lagar bäst mat?
Vi är båda rätt bra på att laga mat..

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Den ena spelar cod medan den andra sitter bredvid eller knappar runt på dumburken eller så tittar vi på film tillsammans :)

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Yes, alltid!

Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
Några mil bara..

Blir du lätt svartsjuk?
Nej 

Brukar ni bråka?
Har inte haft något bråk direkt än men det kommer nog. För att det ska finnas bra stunder måste det även finnas dåliga stunder...

Kommentarer
Postat av: Micke

:) fin du e

2011-03-03 @ 13:47:58
Postat av: Sofie

Du som är fin :)

2011-03-03 @ 14:17:03
URL: http://sofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0