ensam är stark ?

Den här dagen som började så bra. Jag som hade gjort upp en plan för hur den skulle spenderas för att jag skulle få så mycket som möjligt gjort. På två röda gick jag från 90 (nej, 100 var jag faktiskt inte uppe i) till 0. Men varför?

Egentligen så är jag medveten om att jag inte kan vinna de här fighterna längre, inte själv iaf. En god vän sa till mig för länge sedan att ensam inte är stark, och han har så rätt! Så länge jag försöker själv kommer jag att förlora och processen kommer att upprepas, gång på gång. Jag vill bara inte besvära. Jag vill egentligen bara att någon ska lyssna, att någon ska hålla med. Samtidigt som jag vill bli tillsagd vad jag ska göra vill jag bara att någon håller med och iaf låtsas förstå. Men det jag mest av allt vill - är att inte besvära.

Ibland undrar jag om det är så att jag kanske intalar mig själv att jag är friskare än vad jag är. Tänk om jag vill så gärna vara frisk att jag helt enkelt glömt bort att tillfriskna? Går det?



/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0