Charmen med väntrum

Jag tror att jag har sagt det förut, men jag ogillar verkligen väntrum. Stämningen är hemsk, alla glor och det är allmänt jobbigt. Men igår var det faktiskt lite roligt. Först satt det två damer och hade en rolig konversation om hur det är att bli gammal. Sedan var det två andra som satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Det roligaste var ändå när damen i sällskapet sa att hennes läkare är så otroligt bra och att om inte hon var där så gick hon till en annan som också var otroligt bra! Hon och jag råkar ha samma läkare och hon är inte så jäkla bra, inte den andra hon prata om heller. Lite roligt vad olika åsikter man kan ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0