Otillräcklig och lat.

Ibland känner man sig otillräcklig, det tillhör nog en del av livet, iaf om man heter Sofie. Det finns så mycket som jag vill göra men som jag känner att jag inte kan. Dessutom finns det en massa saker som jag bör göra som jag bara inte orkar ta för mig. Det hatar jag med mig själv. Att jag ska vara så jäkla lat när det gäller vissa saker. Vet t.ex. att jag borde börja träna. Men vad hur när vart och varför? Okej, varför vet jag faktiskt. Men när och vart?! Dessutom, för vilka pengar då? Insåg precis att jag måste köpa lite passande kläder till Tanzania.
Idag känner jag mig helt enkelt inte tillräcklig. Borde så mycket mer än det jag gör men jag är för lat. Dessutom vill jag bara finnas där och vara stark. Ibland går det bra, ibland inte. Dags att skaffa sig ett skärp kanske?
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0