Bortglömd.

Nog för att jag inte tycker om att fylla år, och jag kan erkänna att jag medvetet tog bort infon om när jag fyller år på fb för att jag inte ville bli gratulerad. När jag haft det förut så är det 10-15-20 pers som sagt grattis som i vanliga fall inte skulle göra det. Känns som att det då inte spelar någon roll, kommer man ihåg så gör man, har man glömt så har man. Nej, jag tycker inte om skiten.

Något som jag däremot känner mig lite splittrad över är att min ena bror inte gratulerat mig än. Min andra skickade sms och var emd och fikade senare på dagen i lördags, men den andra. Han hade en del bortförklaringar till mamma och jag kan köpa dom. Han ansåg sen på söndagen när det andra löst sig så tyckte han inte att det var någon idé för att vi hade pratat (jag skickade sms) några dagar innan. Hade känts bättre om det var någon annan som "glömt" bort...
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0