årets värsta dag.

Tackar gudarna för att årets värsta dag är över. Tänka sig att valborg skulle få sån konkurans och hamna tvåa på listan över årets värstaste dagar. :)

Tårtan gick iaf ner, fikat hos far gick oväntat bra och jag fick ha min bästa med mig (som jag egentligen tycker skulle ha åkt iväg till fjällen). Gjorde en god gärning genom att fråga Elsa om hon ville komma över på fika så vi hjälpte henne ner till far. Hon verkade super glad över det.
Åkte till Bergshamra på eftermiddagen och fick mata lamm. Ur mysigt! :) Dessutom har jag fått ett jäääätte fint halsband av mitt hjärta.
Idag har jag kollat efter jobb och försökt att få ihop ett personligt brev. Gick väl sådär, men min svenska lärare ska få titta på det i veckan så ska vi se vad hon tycker.
see you on the other side. / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0