Obra dag, dags att gå i ide

Har under senaste vekcorna haft jätte ont i ryggen till och från, och det blir inte direkt bättre. Det finns mycket som jag borde men motivationen har sprungit ifrån mig och jag kan inte hitta den. Dessutom har jag ont i ryggen.
Är fullt medveten om att jag letar efter anledningar att få vara arg och sur. Har helt enkelt alldeles för mycket i bagaget som jag inte kommit över. För mycket som gör mig besviken. Besviken på er båda faktiskt. Jag vill så gärna att ni ska få veta vad jag känner, för min egen skull. Men som med allt annat så håller jag det nog för mig själv. Även fast jag inte orkar vara besviken mer.
Jag hatar mig själv för dessa tankar. För att jag inte kan prata om saker och ting. För att jag ska behöva må dåligt. Hatar mig även för att jag ska behöva göra alla besvikna. Sist men inte minst hatar jag mig själv för att jag ska vara så jävla feg!
Nämnde jag förresten att jag har ont i ryggen?
Tror att allt det här har att göra med vad det är för nåt nästa helg. Kanske sa gå i ide och vakna om två veckor igen...

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0