Hemma igen

Är hemm igen från Tanzania. Det finns så mycket att berätta att jag inte ens vet vart jag ska börja någonstans. Har sett en massa vackra djur, har träffat en massa trevliga människor, underbara barn och skaffat vänner för livet. Efter halva tiden brann barnhemmet ner, som tur var så klarade sig alla. Men jag kan lova ett det var den längsta natten av alla där nere...
Den här resan har fått mig att vilja ändra en del saker med mitt liv. Jag känner och tror att jag nu har hittat mig själv så pass att jag kan göra de förändringar som jag velat göra men inte gjort. Så här ska ske förändring! Lite i taget för att till slut kunna uppnå bästa resultat.
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0