Glad Påsk, typ..

Inte så jäkla bra faktiskt, dagen alltså. Det har mest värkt i kroppen, runnit från ögonen och snurrat i huvudet. Som tur är så har jag världens bästa bröder som på sina egna vis får mig på bättre humör. Det är alltid lika skönt att få träffa dem och det är tråkigt att det inte är så ofta.
Igår var faktiskt en värre dag än idag. Var ensam hemma större delen av dagen och det kändes i hela kroppen. Först la jag mig på altanen och sov i solen. Sedan la jag mig på soffan och sov ännu mera. Mest så försökte jag sova för att jag tänkte att tiden går fortare då, men det gick inte så bra att sova. Så där låg jag och försökte få ensamheten till något bra. Det gick inte alls. Det gjorde ändå ont i kroppen och ångesten skrek och gjorde sig påmind. Inte ens Minga fans att klappa på. Men life's a bitch ibland helt enkelt.
På tisdag blir det nog ett besök till husläkaren och kolla lite värden. Sen har jag skola och jag längtar inte det minsta.
Glad Påsk förresten, era j*vlar.. / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0