Skolan är i full gång

Skolan är igång. Har en svenska b uppgift som ska vara inne på onsdag och det går väl sådär. Fastnade lite smått men fick lite feedback från läraren idag så imorgon ska jag ta mig i kragen och försöka få till nåt av det. Sen har vi det där jävla projektarbetet som ska göras. Huf. Blir trött bara av tanken.

Hade skolfoto idag och det var lika jobbigt som vanligt. Jag ska stå bakom kameran, inte framför. Blir så jobbigt då. Hoppas iaf att det inte blev lika illa som förra året. *ryser* Det var verkligen hemskt!
Imorgon blir det KTC (kliniskt träningscentra) på Danderyds sjukhus. Ska öva på att ta venprov och sätta KAD. Ska bli skoj. Vad vore skolan utan alla praktiska moment? Jo, skit trist!

Nu ska jag röra mig mot sängen och få mig några timmars sömn, det kan ajg behöva. Har dessutom lite sovmorgon imorgon så jag kommer få sova någon timme längre än vanligt. :))

sweet dreams, / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0