snart lov

Det är ett helt virrvarr i mitt huvud. Det händer så mycket just nu och jag orkar inte tänka. Huvudet snurrar bara, är det inte det ena så är det det andra. Att prata skulle fungera, men jag får inte ur mig något. Det tar stopp, precis som vanligt. Det är så mycket och det ska bli super skönt med lov! Mitt sista novemberlov. På torsdag blir det kryssning med Milla o/c, ska bli kul! På måndag ska jag träffa han jag är kontaktperson till och med lite tur så blir det även ett besök hos frissan, dessutom fyller bror min år. Onsdag blir det ett besök på Heavnly ink för lite gaddning. Torsdag fyller min favorit mupp år och på lördag åker mor min till ungern och jag ska ta hand om min tjockis. Men kanske det bästa av allt - ingen skola!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0