ny dammsugare

Hade tänkt att jag skulle varit jätte duktig idag men så blev det inte. När jag kom hem från skolan la jag mig på soffan och sov... Hade tänkt att jag skulle städat men det var tur att jag inte gjorde det! Bror kom för drygt en timme sen med en sprillans dammsugare. :)) Han tyckte att mammas dammsugare lät förjävligt och sög för dåligt, vilket jag kan hålla med om. Den tjuter och efter 20 sek så är man så trött i öronen att man vill springa långt som fan. Nu har vi tydligen fått världens tystaste dammsugare. Inte illa va? Så imorgon ska jag inviga den. Dessutom ska jag nog unna mig en promenix med Minga och min kamera som har fått vilat alldeles för länge! Sen blir det två kaninburar som ska städas oxå. Ska vara super duktig hade jag tänkt!

längtar attan, / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0