Mindre bra dag.

Finns väl en del att uppdatera om eftersom det var ett tag sen jag skrev, men samtidigt så har jag ingen lust..

Jag vet inte vad det är med mig och jag hatar verkligen dom här stunderna. Kroppen värker av all ångest som strömar omkring och jag vet inte riktigt vad som är upp eller ner. Det bränner i ögonen och jag kan inte hålla tillbaka längre. Dom här stunderna kommer inte lika ofta som dom en gång gjort, men dom kommer.. Jag vet att jag till en viss del sätter mig i den här sittsen. Att jag varje gång tänker att jag klarar av det trots att jag någonstans mitt i allt vet att det slutar dåligt. Jag vill så gärna att det ska funka, men det gör det inte.

Jag sparkar åt alla möjliga håll och känner mig så oomtyckt och mindre värd, värdelös faktiskt. Att krypa ner under täcket låter lockande och jag vill aldrig mer krypa därifrån.

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0