Kul kryssning

Kryssningen avklarad! Hade sjukt kul. :) Åt god mat, drack goda drinkar och hade super trevligt sällskap! Det enda minsuet var dom äkcliga gubbar som skulle ro glo, hänga efter på dans golvet och allt vad det heter. En var otroligt extrem. Först hängde han efter oss när vi var i Fun club och dansade. Sen drog vi till discoteket och dansade, då var han helt plötsligt där också! Milla sa åt honom att han skulle ge sig på någon i hans egen ålder, var på hansvarar "men jag vill var snuskig ikväll", efter en liten stund säger han "hjälp mig med det!", då säger jag "GLÖM!". Då säger han till Milla, "Make me horny" och hon skriker "stick!" och knuffar honom. Då fattade han vinken. Kul gubbe? Nja, inte direkt va...

Imorgon ska jag och mamma hälsa på Elsa och sen ska vi till Emma och frisera oss. På onsdag blir det gaddning och sen är det torsdag och då ska jag få kramas. :)))

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0