sitter i skolan,

Sitter i skolan och avlider nog snart. Vaknade i morse med nackspärr. Mindre skönt vill jag lova. Nu är det mycket bättre, kan iaf röra lite på huvudet. Vill bara hem och lägga mig på soffan...

Igår var jag ledig, då kom Micke och hälsade på en sväng. :) Det var skoj, inte igår man träffade honom. Får absolut göras om snart igen! Annars låg jag faktiskt i solen och höll på att somna. Och jag som skulle ha pluggat igår... Suck..

 

Nej, dags att få något gjort kanske? Inte för att det kommer fungera, men iaf...



/ S

Kommentarer
Postat av: Micke

Visst var det :p

Klart vi ska ses igen :D

2010-05-19 @ 23:41:44
Postat av: Sofie

JA JA JA JA! :D

2010-05-19 @ 23:44:34
URL: http://sofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0