mys helg

Har inte berättat om min helg som var jätte mysig!

I lördags så åkte jag till Vaxholm och mötte upp Marie, Anna, Cissi, Emelie, Skallen, Minna, David och Tomas för att ha lite picknick då Marie fyllde år. Vi hade super tur med vädret och det var jätte mysigt! Sen följde jag med dom till Jakan och där åt vi middag och sen gick vi till Emils och sen PG för att dricka öl!

Vaknade jätte tidigt i söndags och var attan pigg. Mindre kul att titta ut genom fönstret och se regnet ösa ner... Sen blev jag tvungen att gå till bussen för Marie och Anna var inte i form för att köra bil, då var klockan fyra. Så jag fick gå till bussen i regnet med mina leggings, tygskor, linne och tjocktröja. Kan säga att jag var dyngsur när jag klev på bussen. Nästan tre timmar senare var jag hemma och bytt jag kläder. MYS!

I fredag var jag förresten hos massören och fick min nacke till fixad, ska tillbaka imorgon för hela ryggen var tydligen överansträngd. Jippie...


/ S


Kommentarer
Postat av: M****

Kom hit och få massage :)

kan knyta upp din rygg ^^

2010-05-25 @ 19:46:04
Postat av: Sofie

Du är så rolig Micke ;O

2010-05-25 @ 22:03:42
URL: http://sofaaj.blogg.se/
Postat av: *****

Micke?

2010-05-25 @ 22:35:17
Postat av: Sofie

Tss...

2010-05-25 @ 23:41:16
URL: http://sofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0