kom solen kom,

Har inte en blekaste vad jag ska göra idag... Borde plugga men har ingen ork för sånt. Kanske blir nåt skoj när mamma kommer hem från jobbet om en timme. Hur som så ska vi iaf lite senare åka till Ylva och försöka fixa till min bh så att jag kan ha den under den otroligt fina klänningen som jag lånat av Magda. Ska nämligen på bal uppe i Luleå i helgen med bror och tre damer till. Kul va? :) Aldrig varit på bal så det ska bli intressant. Få se hur det blir!

Åt frukost ute på altan med hunden för en stund sen. Var rätt mysigt, dock så blåser det en del. Solen verkar inte riktigt vilja komma fram idag. Nej nu ska jag hitta på nåt vettigt men lär säkert skriva ett till inlägg lite senare så att Micke blir nöjd. ;)

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0