en annan del av Sverige

Kom hem för någon timme sen och är helt slut! Har haft en jätte trevlig helg i Karlskrona, eller rättare sagt i Jämjö hos mammas kusin Nonne. Kom ner i fredags och igår var det kusinträff med barn och barnbarn. Så mamma fick träffa nästan alla sina kusiner och jag en hel del av mina sysslingar. Har träffat fem av dom förut men det var bara tre utav dom som var där... Tyvärr så är jag ju så jäkla blyg så jag pratade knappt med dom. Vilket jag ångrar, men vad ska man göra... Det var trots min blyghet väldigt trevligt. Idag på hemvägen stannade vi i Söderköpsing och åt middag längs kanalen. Det var mys. Min moster var med med sin familj (hennes man och mina två kusiner). Tyvärr så kunde ingen av mina bröder följa med men vi klarade oss utan dom.

För två helger var jag i Luleå, Norrland, och den här helgen var jag i Jämjö, Blekinge. Undra vart vi ska nästa helg? ;)

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0