plugg, sommarlov och jobb

Är jag konstig ifall jag längtar efter att ta studenten så att jag kan få börja plugga på universitetet? Kollade precis på mittuniversitetets hemsida och blev sjukt taggad! Har stor lust att göra Sundsvall osäkert och få plugga sånt som jag brinner för (insåg precis hur roligt det där lät, eller så är det bara jag som tycker att det känns konstigt att jag skulle kunna vara så intresserad av något). Jaja, det är ett tag kvar. Men det skulle vara kul att få börja redan nu till hösten, istället för 3:an på Åva. Men å andra sidan så ska det bli kul att gå sista året med mina sötnötar. :)
Btw, vem tänker på plugg när man har sommarlov? Fast å andra sidan, vilket jävla lov man har då. Blir ledig två veckor, en vecka mer än förra sommaren. Hade jag vetat att psyket skulle palla så skulle jag jobba hela sommaren, kanske tom dubbla jobb. Men jag är tveksam till ifall jag ens klarar det som jag tagit åt mig nu...


/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0