Hos Micke

Sitter hemma hos Micke vid hans dator. Fick strikta order om att sitta här! Så varför inte skriva ett inlägg?
Hans katter, KF och KJ springer runt och busar. Hur dom nu orkar... Lite söta är dom faktiskt. Lite busiga också.
Jobbade i måndags och fick då mitt schema, vilket ser bättre ut än jag trodde. I somras så var nästan varenda pass jag jobbade mellan 8-9 timmar, i år är dom flesta runt 4,5 och en del 8-9 timmar. Känns rätt bra med tanke på hur förra sommaren slutade. Men det blir super. Jobbar dock hela midsommar helgen, men å andra sidan så har jag inget planerat ändå och högtider är inte min starka sida längre. Förutom julen.
Nu är dom här och springer, KF och KJ. Undra ifall jag ska gå och ge dom lite kärlek. Micke är rätt dålig på det. :O
/ S

Kommentarer
Postat av: Micke

Pass?

2010-06-16 @ 21:58:28
Postat av: Sofie

Puss ?

2010-06-16 @ 22:40:36
URL: http://sofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0