hes? lite,

Sitter i skolan och ska snart avsluta social omsorg för att ha svenska B, vilket betyder att jag får säga hej till fröken och sen gå hem. Avslutade psykologin igår och fick veta att jag får MVG som slutbetyg. Är super nöjd! :) Var lite nervös innan för visste inte omd et räckte till ett MVG, vilket det gjorde. Andra kurser som avslutas är geriatrik och omvårdnad. Har MVG i geriatrik och får se vad det blir i omvårdnad.

För att berätta något jätte kul så kan jag knappt prata idag. Tänkte införa talförbud men det blir lite svårt eftersom jag har varit på prathumör idag. Hmm... Men jag ska försöka att inte prata. Tror att jag måste hoppa över min gosse imorgon, men jag vill inte. :/

lite kärlek ? / S

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jäklars vad du är duktig!!

2010-06-03 @ 10:31:54
URL: http://wollmaryxkullsgatan.bloggspace.se
Postat av: Sofie

Tack SpeciellaLn! :)

2010-06-04 @ 12:22:51
URL: http://sofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0