en bra fredag,

I fredags var vi lediga från skolan. Var rätt skönt måste jag säga. Efter en mysig natt så begav jag mig senare in till min kära smörblomma för grillning! Det var jag, Rosanna, Carro och Axel. Vi hade jätte trevligt och mysigt, dessutom var maten super god! ;)
Sen när det var dags för oss att dra vidare så hittade inte Axel sin plånbok med leg och pengar. Mindre kul så han kunde inte följa med. :/ Vi andra begav oss iaf till Chaplins för att hjälpa dom med deras bartömning, vilket jag måste säga att dom redan lyckats rätt bra med... Vi dansade hela natten lång och hade skit kul!

När det var dags att åka hem och vi hade vinkat av Carro så träffade jag och min kära smörblomma en snubbe som jobbar för MTR (eller om det heter MRT), han var skit trevlig och det var riktigt kul att stå och snacka med honom. Rosanna stog för större delen av pratet från våran sida då jag var väldigt nära på att tappa rösten efter allt sjungande + att jag redan var ruggigt hes. Då kommer det två snubbar som ska ragga eller vad dom nu är ute efter. Dom presenterar sig och så. Sen så slår jag till ena killen lätt i magen för att han inte lyssnade och dels för att han var dryg. Då tar snubben på mina bröst och jag blir skit förbannad. Börjar gå emot honom och frågar vad fan han håller på med varpå han börjar garva eftersom jag låter som jag gör och han påstår att "dom stirrade på honom". Hans polare tar tag i mig och säger att jag ska följa med honom istället. Då säger jag att han kan glömma det och säger att dom kan dra, vilket dom gjorde och det tackar jag för. Våran tub kom och vi tar plats.
Väl på tuben så är det tre killar som kändes halv roliga. Ena snubben börjar mucka med en brud som står med sin pojkvän. Han säger något om att han ska "knulla hennes mamma" och efter lite mothugg från båda håll säger hon "mycket snack men liten verkstad" efter att han säger att hon har tur att det finns kameror på tuben.. Hennes pojkvän är sjukt lugn och rör inte en enda min, jäkligt starkt. Det är hur som en annan på tuben som anser att han jiddrar lite för mycket och jag uppfattar det som att han säger ifrån. Snubben ska då "knulla hans mamma också". Sen ryker hans polare ihop med honom, spottar honom i ansiktet och allt vad som händer. Killen som sa ifrån hade senare blåklockor runt båda ögonen och såg ut att ha rätt ont. Dom tre killarna drog iväg när en annan kille stog och snackade med snuten... Vi hade med andra ord en rätt upplevelserik hemresa. Jag var rätt chockad efteråt måste jag säga..

/ S

Kommentarer
Postat av: Ellen

så jävla märkligt vad folk beter sig med sprit.

2010-06-08 @ 13:45:56
URL: http://www.wollmaryxullsgatan.bloggspace.se
Postat av: Sofie

Jo tack... Helt jävla otroligt!

2010-06-08 @ 20:52:16
URL: http://sofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0