kanske inte så bra dag nej

Kommer snart att smälla till någon. Är verkligen inte på bra humör idag. Onda planer smids och jag blir bara arg. Hade hoppats att plan b inte skulle behöva användas men snart ser jag inget annat val. Och vart är du när du som bäst behövs? Även fast det är några år sen så vet jag inte om jag någonsin kommer känna sån tillit till någon annan än dig, iaf inte så starkt. Ibland så saknar jag att ha en vän som dig för du hade alltid svar på tal och fick mig alltid på bättre humör. Trodde väl inte då att det idag skulle kännas så långt bort. Men jag saknar våran vänskap som den en gång var, samtidigt som jag vet att det tillhör det som var och aldrig kommer bli så igen. Men å andra sidan så hade jag nog större behov av det då än nu. Men jag saknar dig..



/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0