High Chaparral 2010

Som jag lovade igår så ska jag berätta lite om min helg på High Chaparral! Dock något kortfattat då det finns alldeles för mycket att berätta.

Torsdag
Vi åkte ner och var framme halv 1 och då letade vi upp dom andra som redan var framme. Tog oss en varsin kall och till det en hammburgare. Senare fick vi våra rum och installerade oss.
Vi tog oss en repa på området och senare blidde det pizza på pizzerian i väntan på att vi skulle dra till saloonen och ha det bra!

Fredag
Efter frukost tog vi det lugnt, duschade lite, tog på oss kläderna och sen drog vi in på området. Tog oss bort till westerntävlingarna och tittade lite. Tog oss några kalla och hade det allmänt bra. Senare blev det Mexico för lite mat och tequila.
Efter en varm dag tog vi oss ett bad och senare inväntade vi min brors vän Winton och Tyskens och Figos pappa som var på väg. Senare blev det pizza (igen) och ännu fler kalla. Satt utanför våra rum och rätt sent tog vi oss till saloonen för lite röj och dans!

Lördag
Missade frukosten så det fick bli hammburgare, MMMMMMM. Vi tog och såg stora westernshowen som var riktigt bra! Efter det drog vi till Mexico för lunch och senare till Kate's för flera kalla.
Senare blev det mys utanför rummen och sen blev det dans och röj på saloonen!

Söndag
Vi bestämde oss för att ta en gruppbild som vi gjorde senare under söndagen. Innan det hann Christer med att gå till barrberan och blev rakad. Efter det så åkte vi tåg med garanterat tågrån! Vi åkte och blev senare rånade, då fick jag mig en söt man. Dock så blev han skjuten efter några sekunder så jag blev änka rätt fort. Senare blidde det gruppfoto som blev sjukt bra.
På kvällen röjde vi saloonen som aldrig förr och innan det var vi och tittade på tävlingar för att fira 4:e juli! Dessutom blev jag uppbjuden av en trevlig man (rätt osöt iofs) till sista dansen.

Måndag
Vi packade ihop, drog en repa på området. Bokade stängningshelgen och sen åkte vi hem!

Lite bilder från helgen




Min söta bror


Gulis Anno


Lunken och Tysken kramas


Glädjeflickor


Sovande cowboy


Alla gulisar <3



/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0