allt för min syster,

Så, vad gjorde jag igår? Jo, jag lyssnade på Hjalel & Heavy, åt stuvade makaroner och köttbullar och myste. :)) Innan det så hann jag faktiskt med att jobba lite..

Skulle varit hundvakt nu ikväll men Anne ringde och sa att hennes son skulle vara hemma så jag slapp. Så vad ska jag nu pyssla med tänkte jag.. Så det blidde till att mysa med min kära vovve och glott på en grymt bra film! Allt för min syster hette den och handlade om en tjej som stämde sina föräldrar för att få medicinsk rätt över sin egna kropp. Hon är 11år och hennes föräldrar har sedan hennes födsel använt henne för att ge deras andra dotter som har leukemi en chans att överleva. Det rann en hel del tårar vill jag lova! Inte sett den? Se den! Den var super fin..


/ S

Kommentarer
Postat av: Ellen

och jag som lyssnar på Hjalle&Heavy NU!

Postat av: Sofie

Är det sant?! :D

2010-07-11 @ 20:35:56
URL: http://sofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0