stormen efter lugnet.

Den senaste tiden har varit väldigt turbulent för min del. Det har hänt saker och ting hela tiden. Infektionerna har avlöst varandra. Psyket har fått sig en rejäl smäll, inte bara en utan flera gånger. Men jag har iaf lärt mig att magkänslan fortfarande är något att räkna med. På gott och ont.. Samtidigt har jag fått påminna mig själv ett antal gånger att inte ta något för givet.
Efter allt som jag har lärt mig så vet jag att jag kan ta mig ur det mesta. En del saker tar bara lite längre tid att ta itu med. Den här gången känns det som att det kommer ta tid. Rätt mycket tom..



Glöm aldrig att det som inte dödar - det härdar, / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0