Hejdå 2009 - Hallå 2010!

Nytt år.. Ja, precis.. Och vad har vi lärt oss under 2009 som vi inte ska göra om 2010 då? Eftersom listan kan bli lång så skiter jag i att ens börja den.. För visst behöver man väl göra misstag för att veta att man aldrig ska göra om dom?

Nyårsafton tänker jag inte skriva nåt speciellt om. Kommer nämligen inte ihåg så mycket. Japp, tro det eller ej. Sofie vet knappt vad som hände efter tolvslaget, så nykter var hon. Men jag kände att jag behövde det så... Jag tror iaf att jag hade kul. Och det är väl huvudsaken?!

Jag har inga nyårslöften, känner att inte det är min grej. För vad är det som säger att det jag anser att jag inte ska göra idag är samma som jag anser att jag inte ska göra om ett halvår? Nej precis, ingenting. Därför hoppar jag sånt. Kan ju köra med simpla grejer som: "jag ska gå ner si och så många kilon", "jag ska börja äta nyttigare" och"bla bla"... Vill man så vill man, för sånt behövs inga löften, bara tillräckligt med självkontroll.

Kan inte påstå att början på 2010 blev en hitt för mig. Men jag har några dagar på mig att ändra på saken!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0