bakåt eller framåt?

Just nu undrar jag verkligen vart i livet jag är på väg... Ska jag springa, backa, gömma mig eller bara sätta mig ner och låta tiden avgöra? Ja, jag är bitter just nu. Ibland får man vara det. Ibland så orkar man inte med allt. Jag undrar verkligen vart jag är på väg. Vad, eller rättare sagt, vem jag ska bli. Vad jag ska göra med allt.
Jag är expert på att fundera över vad jag kunde gjort annorlunda, vad framtiden ska ta mig och vart jag ska ta den. Det jag alltid lyckas glömma bort är att leva i nuet. Hur gör man?

Jag vet knappt vad jag ska göra. Men jag tror att jag bara ska åka med. Bara låta allt komma och gå. Och bara hoppas att det blir bra...


Hur lär man sig att inte pissa på nuet? / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0