sitter i skolan...

... och gör absolut ingenting! Varför? Jo, har håltimme. Jag och Dlan, medan dom andra fyra (hör och häpnar), har matte. Ja, det är lite mångfald idag. Vi är sex styckna idag. En är redan ute på sin praktik så hon är i småland, den andra är sjuk och den tredje är bara borta. ;O Så ja, vi är bara nio st i min klass. Mysigt va? Nio brudar med olika viljor och styrkor. En härlig blandning. ;) Inget negativt om dom. Jag älskar min klass! Alla är söta och rara. Nu kom några av dom inspringades i datasalen. Dom hade visst ingen matte. Så nu ska vi sitta och vänta på att få ha handledning med Boel som inte ens ska vara här. Huf... Men då kanske man får ltie gjort iaf! Hoppas.

Nu ska jag göra lite nytta. Iaf försöka!


Puss och krälek i massor! / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0