Fis 20 år

Då har man fyllt 20 då. Kan säga att när jag tänkt på hur min 20årsdag skulle se ut så hade jag nog aldrig kunnat föreställa mig att den skulle bli så som den blev. Jag har nog aldrig gråtit så mycket på en födelsedag förut och inte heller känt mig så hjälplös och förvirrad. Samtidigt som allt detta pågick så var jag glad av att hela familjen kunde närvara, iaf en stund. Alla kramar var lika behövliga vill jag lova.
Senare kom det tre gulungar från jakan och jag bjöd på smörgåstårta, öl och coccosbollar! Det slutade med att jag blev kidnappad och vips så var jag i jakan och drack öl med ännu fler gulungar. Så dagen slutade iaf bättre än den började, garanterat!

I lördags kväll så satt jag, Marie, Anna och Skallen hemma hos Marie och Anna och drack vin, åt räckor, ost, oliver och kex och hade det mysigt! Senare fick vi förstärkning...

Trots att mitt liv för tillfället är väldigt kaotiskt så måste jag säga att jag haft en bra helg med tanke på omständigheterna. Och det tackar jag för...

Är helt slut som människa och vill bara att det ska gå bra nu.

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0