Julhelgen var mys

Julhelgen är över och jag har haft super härligt. :) Fått fina klappar, haft trevligt sällskap och ätit god mat. På julafton tror jag att jag träffade närmare 30 helt nya människor, en del mer uppskattade än andra. Julafton var super mysig, fick vakna upp och somna bredvid världens bästa. :)

Juldagen fick jag träffa ännu fler nya människor. På kvällen blev det julmat och sen mys med pojkvän, hans föräldrar och bror + flickvän. Super trevlig och mysigt. :)

Annandagen åkte vi ut till om och firade jul med mor, far och bröder med flickvänner. Mysigt det oxå. :)

Idag tittade vi på säng, vilket var rätt spännande. Nu sitter jag och tittar på tv, har precis kelat med katterna. Världens bästa är iväg och spelar poker och jag tar mig en öl eller två. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0