julen närmar sig

Det har snöat en del vill jag lova. Igår när jag var ute och gick med Minga och hon skulle ta och kissa så försvann hela hunden ner i diket, var knappt så att man såg öronen på hunden. Men söt var hon iaf när hon var färdig. :) Inte för att hon kunde kissa i den höga snön men iaf...
Det var samma visa idag när vi var ute och gick. Borde gå ut och skotta lite snö snart.

Har handlat färdigt alla julklappar, men kom på att två till behövs. Så 23:e får jag ta och åka till Berga och fixa ihop nåt litet symboliskt så blir det super! :) Första gången jag inte firar jul på hemmaplan och det är lite läskigt. Men det ska bli kul, utan att tveka.

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0