ibland krävs en vän för att bryta dåliga mönster

Gårdagen började inte så bra. Hade egentligen tänkt ligga i sängen i stort sätt hela dagen, men så blev det icke. Satte mig framför burken strax efter 12 och då ringde det en god vän och ville bjuda på frukost. :) Då blev jag glad och kände att dagen kunde bli en bättre dag. Så jag begav mig till far för att hämta min hjälm så blev jag hämtad och fick åka mc till Ljusterö grill och åt mat. Godare frukost får man leta efter! Sen satt vi och snacka och hade det allmänt trevligt. Sen åkte vi en sväng och han bjöd på glass.
Senare när jag kom hem så la jag mig på soffan och halv sov. Sen kom mor min hem och då somnade jag en stund. Kom på sen att jag lovat att åka hem till Sophie och umgås lite med henne, Claudia, Stina och Andreas så jag tog mig i kragen och åkte dit. Först hade jag inte tänkt dricka, men jag tog hur som med mig några öl. Sen tog Andreas fram nån flaska med nåt blått skit som påminde attan om listerine. Fick i mig två shotts med den där blåa skiten som iofs var jäkligt god. Sen tyckte Sophie att jag behövde en till! Och jag bara lydde. Dum som jag är. Blev full som en kastrull! Jag kom iaf hem.. Sen skulle jag upp och jobba imorse. Claudia ringer 10 i 7 och vi började 7. Jag låg och sov så det var bara att kasta sig upp och slänga på sig kläder och springa. Den lyckans osten hade inte druckit igår och var dessutom hemma vid 12.

Så vad har vi lärt oss den här veckan Sofie? Jo, shotta med Andreas och Sophie är farligt!



/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0