Fel sida

Har utan att tveka vaknat på fel sida idag. Allt som hänt, allt som alla har sagt har bara varit fel och gjort mig på ännu sämre humör. Nej, nu ljög jag. Blev faktiskt glad när damen på apoteket sa att medicinen inte kostade något. Sen var jag faktiskt inte så oglad på Milla heller. Mer lite på mamma, ungen på Lindex som skrek som högt till sin mamma som var ungefär 50 cm bort; "MAMMA, HITTAR DU NÅT TILL MIG?!" Ungen hade nog någon skruv lös dessutom. Hur fan ska man kunna hitta något till en 5-åring (?) på damavdelningen?! Sen fick jag sms och då trodde jag att jag skulle strypa någon. Nej, idag är inte min dag!

Lägga sig i sängen och dra täcket över huvudet och hoppas på bättre tider? Ja!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0