Dags för skola

Imorgon är det dags för skola igen. Är inte så jätte taggad om jag ska vara helt ärlig. Men det ska bli skönt att få lite rutin. Hoppas att läsåret går fort så att jag kan få ta studenten.

Har haft en rätt hemsk helg till att börja med. Fredag eftermiddag var något utöver det vanliga. Länge sedan jag höll på att drunkna i ångest. Sen sov jag och sov och sov. Lördagen spenderade jag i sängen till en bra bit in på dagen, sen bytte jag till soffan. Senare på kvällen pratades det länge och mycket i telefon. Vilket var behövligt. Tänk att det finns dom som kan få en på bra humör för så lite. :)))

På torsdag beger jag mig till mina gulisar i Jakan och på fredag morgon beger vi oss till High Chaparral för att årets stängningshelg. Och vi ska ha roligt som bara den!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0