Kommentarer.

För er som tänkt att ni ska skriva en kommentar, hoppa det ifall ni tänkt ge mig kritik för mitt skrivande. Framförallt ifall ni tänker vara anonyma. Den här bloggen använder jag till största del för att få skriva av mig och med det så blir det en del negativa inlägg. Om du stör dig på det jag skriver, skit då i att läsa. Har du någon synpunkt på vad jag skriver, skriv det då bara ifall det är något du skulle kunna säga till mig öga mot öga.

Så för er som tänker kommentera; läs under kategorin Värt att veta, så kanske ni förstår lite mer innan ni skriver en kommentar om att jag ska "rycka upp mig"...



/ S

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOm in på din blogg av en tillfällighet, måste ändå lämna en kommentar till dej. Du skriver så oerhört poetisk om din ledsenhet att det träffar mitt i hjärtat. Ta vara på din förmåga att sätta ord på pränt, det är få förunnat! Jag hoppas att du får rätsida på din ångest och att du får lov att må bra.

Många styrkekramar!

2011-01-02 @ 19:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0