Sista helgen på Tempo.

Var hos Meeri idag på behandling. Kan säga att det behövdes. Det behövdes både i rygg och nacke. Kanns så mycket bättre nu vill jag lova!

Jobbade min sista helg på tempo nu i helgen som var. Helene var inte så glad på mig, stackarn. :) Fick en fin orkidée i söndags när jag skulle gå hem. Och en baaamse kram av Helene!

Harry var in i söndags och satt och pratade med Tina medan jag höll på inne på kontoret. Så berättade han för Tina att jag var singel och att det var killarna som dumpade mig och inte tvärtom. Han frågade nämligen om det när jag var in i onsdags och skulle säga upp mig. Så frågade han igen ifall jag inte var snäll emot dom. Jag svarade att jag slog dom, fast jag egentligen inte gjorde det och att det var det som var felet. Haha. Kommer sakna honom. :)

 

Har psykologi prov på torsdag. Och dessutom så kan jag inte ett piss, tror jag iaf... Läraren är nämligen väldigt hattig. Så man förstår inte direkt vad som gås igenom och vad det är man ska läsa på. Så med andra ord har jag inte en blekaste om vad det är som kommer komma på provet. Men det lär väl märkas när jag sitter där med provet framför mig.. Dessutom har jag kommunikations prov på fredag oxå, men det kan jag säga är rätt mycket lättare. För det förstår jag iaf vad vi gör. Sjukt rolig kurs måste jag säga!



Danmark nästa? / S

Kommentarer
Postat av: Anonym

danmark :)

2009-09-30 @ 19:04:15
URL: http://mandin.blogg.se/
Postat av: Helene

jaaaa blev lite lessen, men vi kommer ju ses ändå :)Ha det jätte bra!!! Kamar

2009-10-19 @ 22:24:38
Postat av: Helene

jaaaa blev lite lessen, men vi kommer ju ses ändå :)Ha det jätte bra!!! Kamar

2009-10-19 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0