lite uppdatering.

Det var ett tag sen. Kanske ska uppdatera lite? Jaa, tror det...

Har väl egentligen inte hänt så mycket. Var med klassen och omvårdnads 1:orna till Åland i fredags. Måste erkänna att vi var lagom skeptiska, iaf några av oss när vi var på väg dit. Kändes helt värdelöst. Vi började med att besöka Ålands vård institut. Jäkligt fin skola! Deras metodrum är väl något som vi på omvårdnadsprogramet på Åva bara kan drömma om. :/ Men det var väldigt trevligt! Efter det skulle vi på museum, och det låter väl hur tort som helst? Det tyckte vi oxå, men jäklar vad skoj vi hade! Vi blev indelade i två grupper. Ena gruppen fick en guidad tur på museet och dom andra fick leka med massa "stenbumlingar" som det gick att bygga figurer med. Det var så sjukt kul! Ska lägga upp några bilder, dock inte idag men senare. För vi hade så sjukt jäkla skoj!

Sen när det var dags för hemresan... Oj vad dröm vi hade! Först fick vi äta buffet! Och åt vill jag lova att vi gjorde. Sen drog jag och Milla en repa i taxefreen och sen bar det av mot baren och lyssna på dansband och dansa! :D Det var sjukt kul måste jag säga. Över all förväntan.

 

Förutom det så sa jag upp mig på tempo idag. Känns lite små konstigt. Men det var nog behövligt. Känns som om jag ligger efter i allt i skolan. Trots det så har vi väl egentligen knappt börjat med något speciellt. Eller det har vi väl egentligen gjort. Har två prov nästa vecka. Ett i psykologi och ett i kommunikation. Jag vet ärligt talat inte ifall det kommer gå bra. Eller, jag vet att det kommer gå obra iaf. Nej, jag måste verkligen ta mig i kragen och göra en massa nu i helgen. Måste dessutom läsa på lite rättskunskap så jag kan hänga med. Har varit så jäkla trött på dom lektionerna så jag har inte hängt med speciellt mycket. Men det ska nog gå bra...



/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0