vänskap.

Det här inlägget har jag funderat över att skriva ett bra tag, så jag tänkte ta mig i kragen och göra det nu!

Riktigt var gränsen på vart en vän och en bekant går har jag alltid undrat.. Men just vad en vän är, eller snarare vad vänskap är i mina ögon hade jag tänkt lägga fram.
Jag vet inte om jag kan säga att jag har jätte många vänner, men har nog bland dom bästa. Men något som jag tycker symboliserar en riktig vän eller riktig vänskap, är att hur lång tid det än är mellan när man sågs sist och då när man träffas inte spelar någon roll. Även fast det kanske har gått flera månader eller kanske tom flera år så ska det mötet vara som om man sågs igår! För vad spelar det för roll ifall man sällan träffas när man funkar tillsammans...

Nu känner jag mig bara förvirrad och hungrig och vet knappt vart det här inlägget är på väg. Så jag lägger ner det här..


Hej så länge! / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0