små sjuk och borde plugga

Skulle egentligen ha jobbat idag, men vaknade igår morse och hade så jäkla ont i halsen. Så jag sjukskrev mig. Kan inte påstå att det är bättre idag, snarare sämre...

I fredags efter skolan åkte jag in till Norrtull för att frisera mig. När jag kommer dit så sitter mamma i stolen med massa kladd i håret, ett glas vin och en skålmed jordnötter framför sig. Sen när det var min tur att sitta i stolen fick jag också mig ett glas vin. ;) Gott var det!

När vi var klara så skildes jag och mamma åt. Mamma begav sig för att möta upp sina vänner och sen åka till Åland och jag begav mig hemåt för att ta hand om hunden. Tog mig en cider, eller ja, två. Sen kom Anna och Marie och hämtade mig, så åkte vi hem till Annas far och hade massa mys! :)

Sen som sagt, när jag vaknade i lördags hade jag sjukt ont i halsen och det kändes även i örat. Mindre mys.

Under dagen kom pappa och sen mamma hem och själv begav jag mig till Annas far igen för att se på film med Anna och Marie och ha massa mys med te och tonvis av snack. Underbara brudar! :)

 

Borde egentligen plugga då jag har två prov på tisdag. Men som vanligt så har motivationen sprungit ifrån mig. Så ifall någon har sett den, hojta till!



/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0