sjuker.

Igår efter skolan åkte jag till Jakan och hälsade på. Anna hämtade upp mig vid stationen och sen åkte vi hem till henne. Efter en stund kom Tysken hem och Anna åkte iväg för att göra sista hembesöket på jobbet. Sen åkte jag och Tysken ner till centrum och mötte upp Anna, Marie och Cicci.
Sen begav vi oss tillbaka till Anna, Skallen (som jobbade) och Tysken igen så gjorde Anna och Tysken sig i ordning. Sen åkte vi och åt middag och efter det så gick vi hem till Cicci och Jocke som var på akuten och drack lite öl och hade oss. Vi hade innan middagen fått förstärkning av Fredde och efter ett tag kom Jocke hem från akuten. Sen drog vi till PG. Efter det drog vi vidare till MP. Efter kanske en kvart så gick jag och Anna hem. Haha! Vilken jäkla promenad hem vi fick! :)

När jag var på väg hem idag så hade jag fått jätte ont i huvudet och halsen. Väl hemma så kände jag mig hur seg och matt som helst. Så det blev lite synd om Minga för mina föräldrar är inte hemma och kommer inte hem förän imorgon eftermiddag. Stackarn och behöva drass med mig som knappt orkar göra något. Hade dessutom tänkt rensa klart i mitt lilla krypin och diska. Men ack, så blidde det inte.

 

Inte nog med att jag har ont i hals och huvud, är jätte matt i kroppen så känner jag mig jätte konstig.



Kurera sig lite? / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0