resa? jatack.

Jag har nog hamnat i en svacka. Jag vet inte om det har att göra med att jag har ont i huvudet och nacken eller om det är nåt annat. Men det känns som att det inte spelar någon större roll egentligen, för det går ju över. Visst?
Kan iofs vara bosituationen som spökar. Sover nämligen som en jäkla kratta i mitt krypin. Det känns lite halv jobbigt att efter att ha längtat så mycket efter att flytta hit, så har det bara gått utför. I början sov jag jätte bra. Nu känner jag mig bara stressad när jag ska sova. Har svårt att somna, vaknar flera gånger om natten. Det som suger mest är att jag inte börjar hamna i en ordentlig sömn förns klockan är 5-6, med andra ord i samband med att klockan ringer. Kan förklara varför jag har så svårt att ta mig upp på morgonen...

Kan säga att jag har så stor lust att bara sätta mig på ett plan, vart som helst, och bara få slippa allt. Alla krav, alla tomma löften och allt pluggande. Jag vill bara få slappna av och tänka på annat. Slippa stressen och inte behöva tänka. Ja, att åka någonstans vore inte en dum idé. Men vart och med vem?
Dessutom går jag och tänker på min 20-årsdag. Eftersom det inte är nåt jag vill fira så tänkte jag fly iväg just den helgen. Kanske borde ta resan då istället.. Oj vad skönt det skulle vara!


Puss och kram barnkalas! / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0