tom utan känslor,

Visst är det så att man beroende på om man är glad eller ledsen lyssnar på en viss typ av musik? Iaf är jag sån. Det blir rätt blandat men det är klart skillnad ifall jag är glad, ledsen eller bara ska peppa mig själv. Helt enkelt så väljer jag musik efter känsla. Men ibland hamnar jag som i någon form av okänd känsla, eller man kanske ska säga helt tom på känslor.. Jag vet inte vad jag vill lyssna på. Nästan inget går hem. När jag hamnar i det "stadiet" så kan jag bläddre igenom närmare 200 låtar innan jag väljer någon. Har jag väl valt någon så byter jag efter knappt halva för låten känns så fel. På sista tiden tycker jag att jag hamnar allt oftare i det "stadiet", och jag känner mig så tom. Tom på allt.

Hur blir man otom igen? / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0