tillbaka till jobbet,

Sitter här i soffan och med Minga liggandes över fötterna. :) Väldigt skönt med tanke på hur jäklans kall jag är! Ska ta mig i kragen och ringa till vårdguiden snart. Måste fråga ifall dom tycker att det är någon idé att ta vaccin mot influensan trots att jag precis varit sjuk. Eller ja, varit och varit.. Är väl egentligen inte helt hundra än.

Var iaf och ledsagade idag för första gången på tre veckor. Det var attan mys att få träffa min lilla gosse igen! :) Han har varit saknad kan jag lova! Först så verkade han ha saknat mig lite granda också.. Men det gick övet rätt snabbt. Men sen efter en liten stund så märktes det att jag verkligen hade varit saknad. Ridfröken och tjejen som tagit hand om honom medan jag varit sjuk sa det iaf. Och under ridlektionen så pratade han hela tiden! Nästan varje gång han redförbi mig så sa han något. Och han var så duktig så jag kunde inte annat än le hela tiden. Tänk vad en enda person kan göra en glad bara över att vara glad själv. :)

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0