för att ni finns.

Under en längre tid har jag tänkt att jag ska ägna ett inlägg till två personer som jag verkligen beundrar! Båda har verkligen bevisat för mig att trots motgångar så vänder vinden. Efter regn kommer solsken.




Julia



Jag lärde känna denna böna när jag var runt 11-12 tror jag. Vi red båda på Roo gård. I 7:an började hon även i min klass.
Efter ett tag trasslade en hel del till sig och hon slutade. Jag hade inte tänkt gå in något mer personligt om allt som egentligen hände efter, men det jag kan säga är väl att solen kanske inte alltid lyst så starkt i Julias liv. Enda sedan hon slutade har jag knappt träffat henne av olika anledningar. Men jag kan säga så mycket som att varje gång har varit en lycka! Och att träffa henne nu och se hur hon har gått från klarhet till klarhet är helt sagolikt.
Att Julia är stark som en oxe är något hon gjort klart för iaf mig och jag hoppas att hon själv inser hur stark hon verkligen är och kan vara. Jag kan säga att jag inte alltid känt mig som en så jäkla bra vän, men jag hoppas iaf att hon förstår hur mycket jag verkligen tycker om henne.


Emily



Jag har aldrig träffat den här tjejen "IRL", men lärde känna henne på lunar för flera år sen. Hon skickade ett medelande på lajv och jag svarade. Något jag aldrig kommer ångra att jag gjorde...
Efter det har det bara rullat på. Vi har till och från tappat kontakten, men vi har alltid hittat varandra igen. Oftast är det hon som har hittat mig. Det har bara klickat mellan oss och hon kan alltid göra mig glad. Och jag ska åter igen inte bli för personlig, men trots alla motgångar står hon på båda benen. Efter att ha förlorat så mycket och ändå finna styrka är något som iaf jag beundrar stort. Jag tycker även om denna bruden otroligt mycket, vilket jag hoppas att hon förstår.
Jag hoppas att vi nån dag kommer träffas. Oj vilken underbar dag det kommer vara!


Både Julia och Emily är av världsklass och otroligt starka. Jag kan inte annat än att beundra dom...

Kommentarer
Postat av: Fru

:) <3

2009-05-09 @ 11:46:17
URL: http://smaskig.blogg.se/
Postat av: Julia

Åå gumman, va rörd jag blir! Blir verkligen jätteglad. Tycker så otroligt mycket om dig. Kika in på min nya blogg om du har lust, har inte skrivit så mycket än, men det ska bli en ljus sådan :) Kärlek!

2009-05-09 @ 15:46:19
URL: http://murkvitaben.blogg.se/
Postat av: Sofie

Och jag tycker om dig otroligt mycket määh! <3 :)) Det ska jag göra. ;)

Lööööv i stora lass!

2009-05-09 @ 19:35:31
URL: http://sofaaj.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0