just my way.

Jag har aldrig upplevt sex på det sättet att den du har sex med älskar dig och du älskar den tillbaka.. Visst, jag har verkligen tyckt om folk som jag har haft sex med och känt mig på något vis speciell. Jag har haft bra relationer med vissa, inte i närheten av alla, men nån sådär. Och ja, det har känts bra. Men visst är det annorlunda att vara så nära och intim med någon som man verkligen älskar och känner sig älskad av? Jag tror nog det. Eller ja, time will tell...

Även i en grushög kan man finna guldkorn. Av dom jag har haft en sexuell relation med så finns det nån som verkligen har stuckit ut ur mängden och betytt otroligt mycket för mig. Och när jag tänker efter på relationen mellan mig och dessa guldkorn blir det verkligen uppenbart för mig att man inte kan tvinga fram en relation. Dom har gjort mig till en bättre människa och jag ångrar inget som hänt. Inte ett dugg.
För mig är inte sex något känslomässigt, vilket jag tror att andra tror att det är för mig. Jag tror iaf att det är därför som en del knappt klarar av att prata med mig efteråt som normala människor. Eller så är det nåt annat, vad vet jag... Kanske passar jag inte in som en kompisfigur i deras liv. Jag vet egentligen inte. Det får dom stå för. Inte för att jag kanske har behov av att bli bästa vän med alla jag har haft sex med, det är inte det jag menar. Bara att man kanske kan ha en halv vettig torr konversation utan att någon av oss vill springa så långt därifrån som möjligt. För trots allt så har det ju ändå funnits en anledning till varför man vill vara intim med en annan människa. Visst? Iaf är det så för mig...

Jag vet inte ifall jag får mig själv att framstå som nån som ligger runt med allt och alla. Men riktigt så är det inte... Bara för att sex inte är kännslomässigt för mig betyder inte det att jag bara tar nån för att få mig nåt. Det krävs fortfarande att jag blir attraherad. Och med lite tur att den andra personen i fråga är det av mig.

Som vanligt så är det här bara min syn på det hela och min upplevelse. Men jag hoppas att den upplevelsen kommer att se lite annorlunda ut nån gång... För jag undrar verkligen hur det känns..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0