sommarjobb.

Igår var jag i stan och firade min moster som fyllde 40år. På vägen dit åkte vi förbi ZooKompaniet för jag behövde köpa lite mat till mina små skitar. När jag betalat och jag och mamma var på väg ut kommer Daniel och jag säger hej. Han säger oxå hej och efter det frågar han, "har du något sommarjobb?", och jag svarar ja eftersom jag har det. Han sa bara jaha då var det inget. Sen undrade han ifall jag hade för hela sommaren, vilket jag har. Efter det undra han ifall jag inte ville tacka nej till det jag redan hade. Svarade att jag inte kunde det. Hade han varit lite tidigare med att fråga, inte slarvat bort lappen med mitt nr eller ifall jag hade varit inne lite tidigare så hade jag kanske fått spendera min sommar där. Fy fan vilken underbar sommar det hade blivit! Det där stället är bland det bästa som någonsin har hänt mig. Saknar dom jätte mycket. :/ Jaja, det kommer bli en bra sommar iaf hoppas jag. Hade dock varit sjukt kul att få komma tillbaka dit eftersom jag vet att jag hade trivts som fisken i vattnet där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0