skola.

Sitter i skolan just nu. Började kl 9, slutar kl 12. Är så sjukt jäkla hungrig och magen låter som jag vet inte vad. Har verkligen ingen lust att jobba. Ska egentligen hålla på med ett arbete om rasism. Visserligen sjukt kul, gillar sånt. Men inte nu... Jag orkar verkligen inte. Lusten har försvunnit. BLE!

Imorgon ska jag först jobba, sen bär det iväg till Åkersberga och Tommy's. Frun skickade sms igår och undrade ifall jag ville med. Och varför inte. :) Hon är söt, så man kan ju inte tacka nej...
Sen blir det jobb, hela jäkla helgen. Jag har egentligen ingen lust, men vad gör man inte för lite pengar?

Tiden tickar och snart får jag gå hem. Eller ja, hem och hem... Ska väl gå till Täby C och äta lunch. Hoppas nån vill följa med mig bara. ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0